პოსტი

მოკლედ ბლოგების ამბავში ე.წ. ახალბედა ვარ ))
ხოდა ეს ჩემი პირველი პოსტია 😀

დაღამდა უკვე და მე კიდევ რაღაც უცნაურად რომანტიულ-ფილოსოფიურ ტალღაზე ვარ )
მოვდზებნი შესაბამის ფოტოებს ჩემი არქივიდან და ვეცდები გადმოვცე ჩემი განწყობა :*

P.S. დამამატეთ ვინც მიცნობთ ^_^


….. ძველი სერიაა, თუმცა ძალიან მიყვარს ) ერთ-ერთი გასეირნების შედეგი ) საერთოდ ღამე მიყვარს ძალიან, როცა ტიტკმის ყველას ძინავს და ქუჩები ცარიელია მმმ ❤

ძველი სერიაა, თუმცა ძალიან მიყვარს ) ერთ-ერთი გასეირნების შედეგი ) საერთოდ ღამე მიყვარს ძალიან, როცა ტიტკმის ყველას ძინავს და ქუჩები ცარიელია მმმ ❤
8 thoughts on “პოსტი

  1. მე კარგი ფეხი მაქვს
    არ შეწუხდეთ, ყავა უკვე დავლიე, თან გვიანია :)))

    • ჰეი ჰეი შენც აქ ყოფილხარ ^_^ ყავას თუ არა მაშინ ცხელ შოკოლადს შემოგთავაზებ ^_^

  2. პ.ს.
    იცი რა ჩაამატე ვიჯეტში თუ გინდა?
    ვინ დაგიკომენტა ბოლოს

Leave a Reply

